2014. január 15., szerda

Összesítés: chili-leltár (Day 30)


Az első turnusban ~50 magot ültettem, melyek közül 42 csírázott ki. Kettő magoncot útközben elveszítettem,  egyet pedig elajándékoztam. Így most 39 kis palánta van a neveldében.

10 db Naga Jolokia (szellemchili)
10 db Jalapeno orange (narancssárga Jalapeno)
10 db Satans kiss ("A sátán csókja")
9 db Habanero red (piros Habanero)

Teljes a létszám a neveldében

Hamarosan pedig jön a második felvonás, új chili-fajtákkal. Illetve a második felvonásba is terveztem Habanero és Jalapeno termesztést, a palántanevelő segítségével talán sikerül tömzsi példányokat termeszteni, melyek nem nyurgulnak meg.

Tervezett ültetés:

5 db Habanero red (piros Habanero)
5 db Basket of Fire (tűzkosár)
4 db Little Elf
8 db Numex Twilight
2 db Jalapeno Orange

A második felvonásra már tudatosabban választottam ki a típusokat is. Inkább kisnövésű, törpe-chiliket kerestem. Ilyen a tűzkosár és a little elf nevű chili is, utóbbiról ráadásul azt írják sok helyen, hogy magyar eredetű chili paprikáról van szó.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése