2013. december 17., kedd

Az első chili magok ültetése (Day 1)

Az első turnus magot 2013. december 16-án ültettem. Az ültetésnél az Obiban vett "mini üvegház" mellett kajás műanyag dobozokat, és tőzegcserepeket is használtam. A dobozok nagyon jól működnek:
- zárhatóak, így jól tartják a hőt és a páratartalmat
- átlátszóak, ezért könnyen nyomon követhető a magoncok fejlődése

Mini csíráztatóház az Obiból 

Sátán csókja magok csíráznak a műanyag dobozban
~50 db maggal próbálkozom, javarészt a netről rendelt magokkal, kivéve a Jolokiákat. Azokat én szemezgettem ki egy termésből. A továbbiak: piros Habanero, narancssárga Jalapeno, Sátán csókja. Mind a négy típus nagyon csípős, a Jalapeno a legenyhébb, a Jolokia pedig a legcsípősebb.

A magok felét tőzegkorongba tettem, a másik felét pedig szintén az Obiban vett szaporítóföldbe. Mindkét esetben az a lényeg, hogy épphogy legyen valami a magokon, max fél centiméter mélyre érdemes őket vetni.

Akkor várakozzunk...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése