2013. december 15., vasárnap

Bemutatkozás és a chili ültetés előkészületei

Üdvözöllek a blogomon!

Gergő vagyok, és hirtelen felindulásból láttam neki a chili paprika termesztésnek. Karácsonyra akartam meglepni hozzátartozóimat néhány netről vásárolt bivalyerős chili maggal, jópofa ajándéknak tűnt. Úgy gondoltam azért letesztelem, kibújnak-e a magok, és hogy mennyire egyszerű ez a szobai zöldségtermesztés dolog. Annyira megtetszett, hogy nekiláttam a nagyüzemű albérlet-kertészkedésnek. Ez a blog a chilik nevelése alatti szerencsétlenkedéseimet hivatott bemutatni. :)

A bejegyzéseket főként saját szórakoztatásomra írom, de igyekszem mégis hasznos cikkeket írni a témában, hátha látogatók is tévednek ide. Kezdődjék hát a Chili Napló!

Az első ültetésem előtt nem néztem utána hogyan is kellene szakszerűen gondozni a kis magoncokat, csupán vettem néhány tőzegkorongot az Obiban, mini üvegházzal. (Ami műanyag) :) Vásároltam még egy 5 literes szaporítóföldet, néhány tőzegcserepet, és 3.000 forintból hozzáláttam a chili termesztéshez.

Azóta már sokkal okosabb lettem, ezért gondoltam leírom a tapasztalataimat. A bejegyzések egy-egy kisebb témakört fognak boncolgatni, miközben a beszámozott palánták fejlődését is nyomon követhetjük. Előfordulhat, hogy csupán a kezdők szerencséje miatt hibás következtetéseket fogok levonni, ezért kérem az erre tévedő szakértők segítségét, hogy nyugodtan korrigáljanak :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése